niedziela, 23 sierpnia 2015

POJEMNIK NA CZASOPISMA DIY

Kolejne DIY przed Wami, a tym razem - pojemnik na czasopisma.
Pomysł powstał raczej nie z inspiracji, a własnej potrzeby, co według mnie okazało się strzałem w dziesiątkę. Nowe gazety nie zalegają i nie zajmują mi miejsca w półkach, a tym samym uzyskałam ciekawy i fajnie komponujący się  element do dekoracji pokoju. Zapraszam !



Czego potrzebujemy ?

- duży karton
-linijka
-marker
-nożyk do tapet
- zszywacz
- klej
-nożyczki
-papier kolorowy
-papier ozdobny
- wydrukowane napisy

1. Na samym początku odrywam spory kawałek kartonu, najlepiej ten służący do otwierania i zamykania kartonu.

2. Tak jak na poniższym zdjęciu należy wymierzyć oraz narysować poszczególne linie na naszym kartonie.


3. Wycinam z kartonu szablon jak na poniższym zdjęciu. Najlepiej nożykiem do tapet. Nie zapomnij podłożyć czegoś pod szablon, aby nie uszkodzić powierzchni pod nim. 


4. Za pomocą zszywacza zszywam dokładnie i gęsto miejsce prostokąta łącząc go z drugą stronę tak jak poniżej. Zaginam dokładnie w poszczególnych miejscach.



5. Przyklejam swoje wydrukowane napisy z obydwóch stron i doklejam wybrane przez siebie kartki z papieru ozdobnego i kolorowego.



6. Do gotowego pudełka możesz wreszcie włożyć swoje ulubione czasopisma.





Wszelkie komentarze i obserwacje mile widziane :)
Po więcej zapraszam Was na swojego facebooka i instagrama.

Do następnego !

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł.
    Ja rowniez nam podobny pojemnik/segregator lecz z Ikei.
    Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałem kiedyś. Niestety nie wyszło. Mam tyle gazet, że chyba jednak zrobię stojaki drewniane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zrobiłam sobie kilka takich, na moje ukochane Burdy, których sporo już mi się sporo uzbierało. Są wygodne w użyciu, praktyczne no i za free :-D
    Pozdrawiam :-)

    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, a jakiś czas temu się zastanawiałam, co zdobić z gazetami, żeby nie zbierać ich codziennie z podłogi... Tylko nie wiem, jak długo taki pojemnik na gazety wytrzyma, gdy dorwą się do niego dzieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe DIY
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe DIY
    Ten pojemnik jest wytrzymały ?
    Może wspólna obserwacja ?
    Daj znac u mnie
    Sam-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja gazet nie przetrzymuję, po przeczytaniu oddaję komuś, kto nie czytał. Ale mam podobny segregator na papiery w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł fajny i prosty! Pewnie sprawdzi się też w przypadku luźnych szpargałów, bo co do gazet to nie czytuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać takie posty, gdzie pokazane są przeróżne DIY. Muszę przyznać, że ten wpadł mi w oku, i chyba zrobię sobie podobny pojemnik, bo zastanawiałam się nad kupnem-no ale po co wydawać pieniądze, jak można zaoszczędzić i zrobić taki prosty, ale ładny samemu :))
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł. choć ja z tych jestem akurat,co gazetę przeczytają i do biblioteki niosą ;) nie lubie makulatury w domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie planowałam też zrobić podobne! Twoje wyszły genialnie! My z córką ostatnio ozdabiałyśmy puszki po kukurydzy. Zapraszamy po inspiracje! Ja się zainspiruje Twoimi pojemnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny pomysł :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatny post! Napewno kiedyś wykorzystam ten pomysł :) http://izzyybella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń