poniedziałek, 3 sierpnia 2015

SŁOIKO-ŚWIECZNIKI DIY

Cześć !
Po krótkiej przerwie przychodzę z nowym postem DIY, a w nim słoiko-świeczniki idealne do dekoracji pokoju.







Czego potrzebujemy ?

- 3 słoiczki po koncentracie pomidorowym
- miska
- gorąca woda z mydłem
- nożyczki
- klej ''Magic''
- papier ozdobny
- biały ryż
- świeczki

1. Na samym początku do miski wlewamy gorącą wodę z mydłem, a następnie wkładamy do niej nasze słoiki z etykietami.


2. Po jakiś 30 minutach wyciągamy nasze słoiki i suszymy.

3. Do słoików wsypujemy ryż, w takiej ilości jaką sami chcemy.

4. Własnoręcznie ozdabiamy nasze słoiczki. Ja powycinałam paseczki i serduszka z papieru ozdobnego,który kupiłam w sklepie ''Tiger''. O tyle fajna opcja, że jest dużo ciekawych wzorów. Do dekoracji użyłam również zielonych ''nici'',które możecie dostać w kwiaciarniach.


5. Na samym końcu wkładamy świeczki do naszych ozdobionych słoików.


Zapraszam również na mojego facebooka i instagrama !

instagram

 facebook  



14 komentarzy:

  1. Wow! Jaki efekt! Kto by się tego spodziewał :) Ale zdolna i pomysłowa z Ciebie dziewczyna :) Będę musiała sama spróbować w domu :) Mam nadzieję, że jest to tak łatwe jak się wydaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :) http://landvanity.blogspot.co.uk

      Usuń
  2. No proszę, jakie łatwe do zrobienia, a jakie efektywne. Musze wypróbować w wolnym czasie coś takiego wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie proste, a efekt naprawdę uroczy. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczki, świeczniki moja miłość i mam chyba w kazdej mozliwej postaci <3

    Pozdrawiam,
    www.xagathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł! Na pewno spróbuję :) Gdzie kupowałaś słoiczki? W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:Mój Blog - klik! Zaobserwowałam (Alice Alice) i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczków nie kupowałam :D Użyłam słoików,które miałam po koncentracie pomidorowym i dobrze je umyłam :D Nic nie trzeba kupować, bo są na tyle fajne i malutkie :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł! Cudownie to wygląda *-*

    Zapraszam do mnie :D
    Ancient-lullaby-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tym ryżem! :) independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ozdobione :) Kiedyś zrobiłam podobne, prezentują się świetnie takie dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo prosty a efektowny pomysł! :D
    Muszę spróbować ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie posty DIY.
    Sama uzywam tej metody bardzi czesto.
    Co do sloikow sa swietne.
    W moim pokoju mam kilka podobnych, wieczorem lubie je sobie zapalac.

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobał mi się trzeci słoik :) Świetnie ci wyszły :)
    My blogging travel

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają takie zdobione własnoręcznie słoiki. Cały czas noszę się z zamiarem, aby też troszkę się w takie rzeczy pobawić, ale jakoś ciągle brakuje mi czasu.... ;-) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na kosmetyczne rozdanie! :-) http://wielopokoleniowo.blogspot.com/2015/09/pierwsze-kosmetyczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń