poniedziałek, 16 stycznia 2017

MOJA WISHLISTA Z POMOCĄ STYLEWE

Nowy Rok, który przywitaliśmy całkiem niedawno to świetna okazja aby stworzyć listę postanowień i rzeczy, które chcę aby znalazły się w mojej szafie. Warto podkreślić,że Stary Rok nauczył mnie jednej, ważnej rzeczy, która wiąże się z kupowaniem nowych ubrań. Nie należę do zakupoholików, jednak niska cena ubrań często była jednoznaczna z kiepską jakością, a następnie wadami. W rezultacie postanowiłam kupować mniej,a cieszyć się ubraniem przez kilka sezonów. StyleWe przychodzi z pomocą. Jeśli lubisz oryginalność,indywidualizm i najważniejszą rzecz - coś nietypowego, to dobry wybór.


Co więcej sklep oferuje darmową dostawę na niektóre rzeczy i to, co kobiety kochają najbardziej - wyprzedaże <3 Muszę przyznać,że nie mam zbyt dużo eleganckich rzeczy typu sukienka,kombinezon. Nadchodzące egzaminy,imprezy i inne okazje zmusiły mnie do umieszczenia tych rzeczy na mojej tzw. liście życzeń. Poniżej macie moich ulubieńców z tego sklepu, dlatego koniecznie sprawdźcie ich bogaty asortyment i w komentarzu napiszcie mi, która z rzeczy najbardziej przypadła Wam do gustu. 

New year, which we greeted quite recently is a wonderful occasion to create a list of resolutions and things, which I want to have in my wardrobe. It's worth to underline that old year taught me one, important thing which has connection with buying new clothes. I don't belong to shopaholics, but low price of clothes very often was unambiguous with bad quality and next some faults. Consequently I decided to buy less, but be satisfied with clothes for several seasons.
StyleWe is coming with help.  If you like authenticity, individualism and the most important thing – something atypical, it’s good choice.

What’s more there is free shipping for some clothes and the best thing, which is loved by women – SALES <3 I have to admit that I don't have a lot of elegant clothes such as dress,jumpsuit. Coming exams, parties and other occasions made me to advertise them on my wishlist. Below you have my favourites from this shop, so just check this rich assortment and inform me in comments which one belongs to yours ! 

                                                            StyleWe - just check !

                                  oferta sukienek / romper dress




Mam nadzieję,że StyleWe zachęci Was do poszukiwania własnego stylu i już niebawem zobaczymy się po raz kolejny. 

I hope that StyleWe will encourage you to looking for your  own style and soon we will see here again. 



-Post powstał we współpracy ze sklepem StyleWe

12 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym sklepe bardzo podobają mi sie ich rzeczy. Szczególnie spodobała mi sie ta czarna sukienka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne sukienki <3 ciekawe jak się prezentują na żywo :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również słyszałam już co nieco o tym sklepie. Pierwsza sukienka robi na mnie wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają całkiem fajny asortyment;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każda obserwację:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon jest śliczny, ciekawe czy na żywo wygląda równie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna sukienka jest przepiękna! Kochana świetny blog :)
    OBSERWUJE!

    Kisses, Werrru. 💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ta pierwsza sukienkę tylko ze w kolorze różowym! ☺️
    http://nekoworlds.blogspot.com/2017/01/to-sum-up.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio również robiłam wpis z tą stroną, mają bardzo ładne sukienki :)
    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki są niesamowite, a kombinezon wręcz idealny! Słyszałam sporo o tej stronie, ale wciąż nie mam do niej przekonania :)
    Świetny post!
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń