środa, 26 sierpnia 2015

WIANEK Z SZTUCZNYCH KWIATKÓW DIY

Czyżbym znów przygotowała kolejnego posta z serii DIY ? owszem! To chyba efekt dobrej passy ostatnimi czasy. Dlatego w dzisiejszym poście - Wianek z sztucznych kwiatów. Jest bardzo prosty, a z tego co widzę dużo dziewczyn wykorzystuje takie do sesji zdjęciowych itp. Zapraszam !


                        

                                                                        Czego potrzebujemy ?
                                                           -opaska na włosy
                                                           -sztuczne kwiatki
                                                           -nożyczki

1. Jeśli kupiłaś/eś bukiet kwiatów tak jak ja, to należy je rozdzielić za pomocą nożyczek, aby otrzymać pojedyncze kwiatki. ( Swoje kupiłam w sklepie ''Wszystko po 4 zł'' za 2,99 zł )



2. Pojedyncze kwiatki oplatamy wokół opaski zaczynając od środka, tak jak na poniższym zdjęciu.




3. Po nałożeniu około 6 kwiatków nasz wianek jest gotowy.









                           Chcesz być na bieżąco z nowościami ?
                                                                   FACEBOOK



44 komentarze:

  1. Kreatywyny pomysł! #doityourself ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wypróbuję :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi bardzo miło ogłosić, że zostałaś nominowana do LBA :)
    Szczegóły są tutaj - http://juvinblog.blogspot.com/2015/08/lba-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. mega pomysł,sama chętnie sama z niego skorzystam :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster blog award (LAB) więcej informacji na moim blogu :3 ---> http://kawabezkoffeiny.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie wianeczki, sama w podbnym poszłam do ślubu - do twarzy ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste jak drut. Dwa, trzy kolory i od razu emanujesz pozytywnymi emocjami. Trochę jak pół aureoli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekny :)
    Masz śliczne oczy!


    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na dwa kliki? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK i KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny wianek!
    http://dryclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam stylizacje z wiankami, skorzystam!

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda!

    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł!
    http://weronikuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wianek pieknie na Tobie wyglada moze i ja sobie taki zrobie :)
    kaatie-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i ciekawy post oby było takich więcej

    OdpowiedzUsuń
  15. Niewielkim kosztem naprawdę imponujący efekt. Bardzo podobają mi się takie wianki. Ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł na oryginalną ozdobę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie się ten wianek prezentuje. Nigdy nie pomyślałybyśmy, że jego wykonanie jest tak bajecznie proste!

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe i na prawde ladne ozdoby :)
    http://xnewxlifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączenie kolorów bardzo mi się podoba

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci że sztucznych kwiatów się wystrzegam jak mogę, kojarzą mi się z babcinym bukietem z dawnych czasów :), ale Twój wianek wygląda bardzo fajnie :) a te druty nie przeszkadzają przy noszeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie noszę go na co dzień, ale gdy zakładałam do zdjęć to nie było problemu z wbijającymi się drutami :D Najważniejsze żeby dobrze odchylić końcówki drutów - w przeciwną stronę do naszej głowy i wtedy nie ma problemu ;)

      Usuń
  21. genialny jest ten wianek! czemu wcześniej na to nei wpadłam hah
    prosty, tani i świetny pomysl jako ozdoba do zdjęć :)
    pozdrawiam, http://victoriaoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajny wianek :) I po co wydawać tyle pieniędzy w sklepie? :) Ja jednak zrobiłabym go z mniejszych kwiatków :)

    Zapraszam http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Prosty do zrobienia, a jaki piękny! :D
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wianek! Bardzo mi się podoba! <3

    http://my-pastel-universe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wianki DIY, u mnie też można zobaczyć na blogu ;-)
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/06/happy-summertime.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze masz oczy hipnotajzing :) Zieloniutkie :) Zauważyłam właśnie, że wianki są bardzo modne, ale chyba nie pasowałyby do mnie, nie mniej jednak zdjęcie w takim cudzie to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny pomysł! Jednak bardziej podobałby mi się z mniejszych kwiatków :

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł, szczególnie że nie jest kosztowny, bo takie sztuczne kwiatki można naprawdę tanio kupić, tak np. jak ty to zrobiłaś. A taki wianek może przydać się w wielu sytuacjach ;) Śliczne zdjęcia x
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ;)

    http://faiithfully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak świetny pomysł do sesji zdjęciowej np. W zimę, gdy brak kwiatków na łące

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki piekny wianek!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny jest! jednak osobiście dałabym coś różowego lub fioletowego jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie Ci Kochana w tym wianku :) Ale Ty masz piękne oczy!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Też robię podobne wianki :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://finq-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Szukałam pomysł jak taki zrobić, dziekuję! http://dyanablog01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Własnie szukam pomysłów jakby tu przystroić swoje nowe mieszkanie żeby je trochę ożywić!
    Zdecydowanie muszę się zainspirować i zrobić taki sama dla siebie :) Już nawet znalazłam w internecie produkty florystyczne sztucznych kwiatów, ale chyba zdecyduję się na inną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam wianki. Te ze sztucznych kwiatków noszę bardzo często jako opaski :) Niestety do żywych kwiatów nie mam ręki i ostatnio kupiłam sobie nawet sztuczne drzewko by nieco ocieplić wygląd mojego mieszkania. Pomieszczenie od razu wygląda dużo lepiej, jest bardziej przytulne :) Bardzo polecam to rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń