poniedziałek, 19 września 2016

PROSTY ORGANIZER DIY

Z racji tego,że ostatni Organizer DIY cieszył się największą popularnością na blogu postanowiłam,że pokażę Wam kolejną jego odsłonę,którą przygotowałam sobie własnoręcznie na zbliżający się rok akademicki. Jak już kiedyś wspomniałam - ciężko prowadzić mi systematycznie kalendarz zakupiony w sklepie. Wolę poświęcić trochę czasu, a mieć swój własny i przede wszystkim spersonalizowany organizer,do którego chętniej zaglądam. 


                                                                     Potrzebujemy:

                                    -notatnik/brulion (najlepiej w kratkę)
                                   - karteczki samoprzylepne
                                   - cienkopisy
                                   - ołówek
                                   - koperta

1. Na początku robię stronę tytułową. Pomysł na wzór zaczerpnęłam z PINTERESTA. Najlepiej naszkicować sobie okrąg,a następnie umieścić na nim kwiatki/winorośla itp. Gotowy wzór poprawiamy czarnym cienkopisem. 
Tak jak ja możecie go pokolorować lub pozostawić w biało czarnych barwach.


2. Na kolejnej stronie tworzę prosty kalendarz. Warto podzielić sobie dokładnie miejsce i ilość potrzebnych kratek,tak aby wszystko zmieściło się na jednej kartce. 


3. Za pomocą karteczek samoprzylepnych dzielę notatnik w zależności od potrzebnego miejsca. Jeden tydzień zajmuje mi dwie strony,więc biorąc to pod uwagę dokładnie dzielę ilość kartek przypadającą na każdy miesiąc. 

4. Dokładnie mierzę ilość kratek w pionie i poziomie,a następnie sprawdzam ilość miejsca,którą mogę poświęcić na dni tygodnia oraz dodatkowe kolumny takie jak : BLOG ( w której zapisuję pomysły na bloga,inspiracje itp), POSIŁKI
 ( w której zapisuję pomysły np. na śniadania w danym tygodniu) oraz DO ZROBIENIA ( czyli listę rzeczy,którą planuję/muszę wykonać,a nie jest to np. na konkretny dzień i nie zajmuję tym samym miejsca w kolumnie poszczególnego dnia tygodnia) 



5. Na końcu zeszytu przykleiłam sobie kopertę, do której wkładam np. ważne karteczki,wizytówki itp. czego zapomniałam Wam tu pokazać.  

                 FACEBOOK                            INSTAGRAM

To już tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję,że ten pomysł na organizer  spodoba Wam się tak samo jak poprzedni. Bardzo gorąco zachęcam do polubienia mojego facebooka i obserwacji na instagramie,do których linki znajdziecie poniżej. Widzimy się już niebawem !

23 komentarze:

  1. świetny ten organizer :) bardzo mi się podoba :)
    Kochana klikniesz : http://bit.ly/2cJpr76 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizer extra, zwłaszcza w takim wykonaniu jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa z tym organizerem :)
    Jak tylko będę miała chwilę na pewno skorzystam :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super! ale ja jestem zbyt leniwa na takie wynalazki. Choć przyznam, że przydałby się. I to bardzo :)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba trochę czasu Ci to zajęło;) ja lubię przyklejać na okładki wycinki z gazet !:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad założeniem takiego organizera :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześliczny organizer, bardzo mi się podoba, ale zazwyczaj sięgam po te gotowe z papierniczych, bo raczej nie jest uzdolniona manualnie :)
      Pozdrawiam
      Tutti

      Usuń
  9. Śliczny organizer :D


    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym organizerem i na pewno skorzystam i stworzę podobny :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzę taki organizer już jakiś czas, bardzo fajnie że możemy sami decydować co w nim umieścimy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie jestem za leniwa i wolę kupić kalendarz, ale gdybym dostała taki ręcznie robiony organizer- dodatkowo tak śliczny jak twój byłabym mega zadowolona :D
    https://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny chyba sama taki zrobię. A ty pięknie rysujesz! 💕


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również bardzo się on podoba, jednak nieco większy problem miałabym z wykonaniem takowego cuda. W połowie prowadzenia bądź wykonywania go rzuciłabym go w kąt.

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny organizer, ja również zrobiłam sobie taki i jest naprawdę się przydaje :)

    cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja brzydko pisze, więc sama bym takiego ładnego nie zrobiła; )
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo Śliczny jest :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, można zrobić coś wspaniałego małym kosztem i jeszcze świetnie się przy tym bawić. Pozdrawiam serdecznie <3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny, tylko trochę czasochłonny;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń