wtorek, 15 września 2015

ZORGANIZUJ SIĘ - ORGANIZER DIY

W końcu nadszedł czas kiedy początek roku szkolnego mnie nie dotyczył. 
Powoli kończę swoje najdłuższe wakacje i od października zaczynam studia. W związku z tym postanowiłam bardziej się zorganizować i najbardziej przydatne rzeczy związane z rokiem akademicki, blogiem, gotowaniem i celami, które chcę zrealizować  zapisywać i przechowywać w moim organizerze.





Według mnie jedną z ważniejszych rzeczy jest dobranie kolorowych elementów, zdjęć itp., które będą zachęcać do notowania w Waszym organizerze. Aby nie okazało się, ze po tygodniu wyląduje on  wraz ze stertą starych notatników, kalendarzyków, których pewnie tak jak ja nigdy do końca  nie zapisaliście.

W tym celu użyłam inspirujących mnie zdjęć, które znalazłam na tumblrze i weheartit, a następnie stworzyłam z nich kolaż i wydrukowałam.

                    Czego potrzebujemy ?
            - notatnik
               - papier samoprzylepny
                - kolorowe zdjęcia
              - markery
                  - wydrukowany plan zajęć
                     - klej i nożyczki
                    - kolorowe koperty
Ciężko pokazać i wytłumaczyć jak tworzyłam swój organizer, ale najważniejsze to podzielić go na rozdziały i zaznaczyć je zakładkami, zrobionymi z papieru samoprzylepnego, a następnie zatytułowanie stron.
Jedną z fajniejszych rzeczy jest koperta, którą przykleiłam na samym końcu. Służy mi ona do kolekcjonowania i umieszczania w jednym miejscu jakiś wizytówek, karnetów czy naklejek.




Kolejną ważną rzeczą, o której nie wspomniałam wcześniej są rozdziały. Wszystko powinniście dostosować do Waszych zainteresowań, celów, hobby, czy szkoły. Nikt nie powiedział, że na samym początku musicie wypełnić wszystkie zakładki, bo kolejne pomysły mogą przyjść znacznie później.
Ja skupiłam się na studiach, blogu, przepisach, moich must have i must do it do końca roku.  Tak naprawdę cały organizer pozostawiam Waszej inwencji twórczej i już niebawem zapraszam na kolejnego posta.







41 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł ;)
    Jeżeli będę miała chwilę na 100% taki zrobię <3
    http://justclaudiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, jak znajdę czas na pewno zrobię ;)
    Olivczili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest taki śliczny,zawsze o takim marzyłam. Gdzie kupiłaś notatnik ?
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, musze z niego skorzystac :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie taki pomysł na organizer pomaga mi się najbardziej. Uwielbiam w taki sposób tworzyć organizery,zeszyt treningowy,zeszyt do przepisów(tak,mam chyba manie na tego punkcie) !
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest! Naprawdę! Powinnaś robić takie na zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super to wygląda! bardzo fajny pomysł i piękne zdjęcia!


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda prześlicznie. Widać, że włożyłaś w to trochę pracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to wyszło. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piorunujący efekt. W tym roku postaram się na święta zrobić własnoręcznie przynajmniej jeden prezent. Taki notes lezy w zakresie moich umiejętności. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba czeka mnie zabawa z klejem i nożyczkami :) Świetny pomysł!

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł
    http://happinessismytarget.blogspot.com/2015/09/motivationinspiration.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy pomysł na "swój" zeszyt-notatnik. zawsze to inaczej niż zwykły brulion kupiony w markecie w ferworze wyprzedaży okołoszkolnej ;-) mnie by się przydał taki do zapisków genealogicznych, gdzie bym mogła umieszczać przedruki aktów stanu cywilnego albo do przepisów właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje, wykorzystam na pewno :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię DIY w takim wykonaniu. Organizer jest super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł z tą kopertą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne ! muszę takie coś sobie zrobić !

    http://kicajkaka.blogspot.com/2015/09/mini-zestaw_15.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejj, swietny! Uwielbiam takie rzeczy, nawet dzisiaj myslalam sobie o czyms takim. Super :) I powodzenia na studiach ;)

    naszymi-oczyma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ! Świetny pomysł, cudownie to wygląda ! Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł, super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł! A tego typu organizery mimo postępującej cyfryzacji chyba nigdy nie wyjdą z mody - są urocze i jednak wiele osób woli takie notatki w formie papierowej (w tym ja!) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę świetny efekt, nie wpadłabym na taki pomysł urozmaicenia, a Tobie wyszło świetnie! :)

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny pomysł! Kreatywnie:)<3

    http://www.justcleo.pl/2015/09/autumn-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem psychofanką wszelkich notesów, notatników, organizerów, zeszytów i kolorowych karteczek. Faktycznie nigdy niczego nie zapisałam do końca :) Podoba mi się Twój pomysł personalizacji, bo jest kreatywny i zachęca do stworzenia czegoś niepowtarzalnego, co nie zarośnie kurzem w towarzystwie pozostałych porzuconych kalendarzy. A na jakie studia się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Na finanse i rachunkowość na UE we Wrocławiu :)

      Usuń
  26. Pomysł na taki organizer jest naprawdę świetny. Ja zrobiłam ten błąd, że do bloga mam osobny i do szkoły osobny notes/kalendarz. W przyszłym roku zadbam o to, aby wszystko było razem. Bardzo podoba mi się twój blog i styl w jakim piszesz, zostanę tutaj dłużej - obserwuję. Tymczsem zapraszam do siebie :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Supi zeszyt :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy pomysł, zainspirowałas mnie :)
    http://aleksandraaa6.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej,
    zostałaś nominowana do Liebster Blog Awart !
    Więcej informacji na moim blogu !
    http://domishh.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł z takim organizerem :)

    kochambanany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie chciałam zrobic taki organizer ale na posty. I nigdzie nie mogę fajnego znaleźć, wiec pora zrobic sama.http://style-person.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też kupuję zwykły zeszyt i robię sama swój własny oryginalny organizer do notatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny pomysł! Podkradne jak nic xx

    karolajnaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie wyszło, chyba musze pomyśleć o stworzeniu takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaraz zabieram się za robienie takiego, ale mój będzie na A4.

    shooting-arrows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny organizer! Żałuję, że nie mam takich zdolności ;)

    minimedge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń