piątek, 20 listopada 2015

TORBA EKO A'LA LETTERBAG DIY

Pojawiam się i znikam, znikam. I nie chcę się tu usprawiedliwiać ani nic obiecywać, bo jak nie mam pomysłów, weny to uważam za bezsensowne wstawianie postów, w które nie wkładam za grosz serca. Dlatego dziś przyszła pora na ponowne pojawienie się i post z serii DIY.
 Tym razem jest to torba ekologiczna z własnym nadrukiem.
 

 
Czego potrzebujemy ?
 
- torba ekologiczna
- kalka (ew.)
- szablon
- miękki ołówek np. 8B
- podkładka
- cienki pędzelek
 
Wykonanie
 
Zacznę od tego, że swoje torby zamówiłam z allegro. Dlaczego torby ? Bo koszt wysyłki wychodzi drożej niż pojedyncza sztuka, poza tym i tak mam zamiar wykorzystać resztę, którą zamówiłam. Z tego co wiem takie ''czyste torby'' można dostać w sklepie plastycznym.
 
 
1. Niestety dopiero po odebraniu paczki zorientowałam się, że uszy torby są zbyt krótkie. Jak sobie z tym poradzić ? Z innej sztuki wyprułam uszy i przyszyłam je do drugiej.  Co zrobiłam z torbą bez uszu ? O tym niebawem.
 


 
2. Na brudno tworzę swój wzór napisu, a następnie przenoszę go w powiększeniu na dwie połączone taśmą kartki A4,dostosowane do wymiaru torby. Warto zwrócić uwagę na to, żeby ustalić sobie wysokość liter.
 


 
3. W moim przypadku pomysł z kalką nie wypalił, ale może Wam to się uda.
Ja natomiast najzwyczajniej w świecie miękkim ołówkiem ( 8B ) utworzyłam napis na torbie, ułatwiające linijki wymazałam gumką.
 
 
 
 4. Do środka torby włożyłam podkładkę z folii, tak aby nie przeciekła przez nią farba. Cienkim pędzelkiem rozprowadzam farbę po literach. Ja wybrałam ten cieńszy ze zdjęcia, który miałam w zestawie pędzli do makijażu, a do tej pory do niczego mi się nie przydał. Nie używałam do tego wody.
Ważne aby spinaczami, klamerkami itp. zabezpieczyć torbę.
 


 
5. Kiedy skończymy malować szablon można poczekać aż wyschnie, albo tak jak ja wysuszyć go suszarką do włosów.
 
 

 
 
W tym poście to już wszystko. Tak jak wspominałam na facebooku, na którego serdecznie zapraszam, powolutku szykuję recenzję książki Red Lipstick Monster.
 
         INSTAGRAM
 
          Do zobaczenia w kolejnym poście !
 
 

43 komentarze:

  1. Genialny pomysł na DIY <3 muszę zrobić jakąś torbę z rysunkiem. kupię kilka sztuk na allegro :D obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Używałaś farby akrylowej? Ciekawa jestem, jak zachowa się w praniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WYSTARCZY,ŻE UTRWALISZ PO WYSCHNIĘCIU ŻELAZKIEM ;) ( prasuj napis przez ściereczkę) :)

      Usuń
    2. Tak, jest to farba akrylowa uniwersalna zarówno do tkanin, drewna, plastiku itp. :)

      Usuń
  3. ale świetny pomysł!! na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszła Ci ta torba. Bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest ekstra :D. Chyba sama taką wykonam. : D jaka cena jest takiej farbki? :)
    Pozdrawiam, mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Cena farbki to około 5 zł, zależy od sklepu :) Ale wystarcza na długo, bo jej pojemność to 50 ml :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł. W ten sposób można sobie spersonalizować swoją torebkę i napisać na niej to co tylko chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł. Osobiście chciałam zamówić Letter Bag, ale bałam się, że szybko się rozerwie. Ale teraz mam pomysł, jak zrobić swoją, jeszcze bardziej oryginalną. Dzięki stokrotne !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że mnie zaskoczyłaś. Nie wiedziałam, że to może być tak proste... muszę spróbować ;)
    Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, lepiej zrobić coś własnoręcznie niż kupować coś identycznego w Internecie. :)
    Bardzo podoba mi się napis na torbie.

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow świetnie! Na pewno tak zrobię!! Pozdrawiam http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torba! :) Uwielbiam ekologiczne torby, nie dość, że zajmują mało miejsca to są mega wygodne w noszeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne diy :)
    Szukałam coś tego typu bo zaczynam właśnie coś tego typu :)
    Zapraszam do mnie :)

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł - bardzo ciekawy i inspirujący post - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ta Twoja torba wyszła - myślę, że taka torba z jakimś fajnym nadrukiem to może być również super prezent na mikołaja, czy pod choinkę. I ggdybym nie była tak leniwa może bym spróbowała ją zrobić... :D

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się takie torby, mam nawet kilka, ale niestety są nie praktyczne i nadają się jedynie na zakupy czy spacer po plaży.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne wykonanie, wygląda jak by była taka oryginalna ze sklepu. Ja ostatnio kupiłam w Primarku tego typu torbę z pandą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy pomysł! Kreatywne myślenie to jest to co lubię :) Tylko zastanawia mnie jedno. Co stanie się jak torba zamoknie? Na przykład podczas deszczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli utrwaliło się wcześniej napis, o czym zapomniałam wspomnieć to naprawdę nic się z nią nie dzieje i należy tylko wysuszyć. To dokładnie taka sama sytuacja jak z praniem :)

      Usuń
  19. Świetny pomysł z tą torbą, sama spróbuję taką zrobić :D
    Ps: Bardzo podoba mi się twój blog, pisz częściej! :))

    http://kochambanany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super! ja właśnie od dłuższego czasu myślę, że powinnam zamówić sobie takie torby i działać

    OdpowiedzUsuń
  21. prosta, ale super efektywna praca!
    Zostaję na dłużej, nie chce zgubić tego posta. :)

    http://maja-sum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jest prześliczna a napis jeszcze lepszy ;) Obserwuje na prawdę świetny blog! :) Życz dalszych sukcesów
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/
    / Straw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł. Zawsze się zastanawiałam jak zrobić ciekawe nadruki na ubraniach albo torbach. dobrze że wpadłam na twojego bloga ^.^
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał! Super pomysł! Taki prosty, a jaki efektowny!
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawą koncepcja jak na zwykłą torbę
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealnie to wyszło! Może nawet sama skuszę się na zrobienie takiej torby.
    Obserwuję bo świetny blog! :)
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczny efekt ! Mi na pewno by tak ładnie nie wyszło ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ci to wyszło!
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł! :)
    Jakiś mega spersonalizowany napis byłby świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo śliczny efekt! :) Strasznie mi się podoba :) Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny pomysł , na pewno spróbuję. .Świetnie piszesz. Na pewno zagoszczę tu na dłużej . Obserwuje. Zapraszam do mnie http://wszystkoiiiinic.blogspot.com/ - Dopiero zaczynam , więc nie jest tak pięknie jak u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie to fajny pomysł. Musisz mieć niezłe pomysły, jeśli wymyślasz coś takiego. Gratuluję :)
    http://niemyslzesiepoddam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy pomysł :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega pomysl, a moglabys zrobic cos swiatecznego??
    Wierna czytelniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne są tego typu torby. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne są tego typu torby. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny projekt! A gdzie zamawiasz torby? Ja kiedyś kupowałam w empiku, ale strasznie drogie są... Ostatnio zaczęłam kupować tutaj www.markus-torby.pl i jestem znacznie bardziej zadowolona. Tym bardziej, że jakość jest o niebo lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnym i zarazem ciekawym pomysłem było by u szycie toreb bawełnianych własnego autorskiego pomysłu wraz z napisem lub nadrukiem, co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń