czwartek, 21 stycznia 2016

Urządź wnętrze w stylu skandynawskim !

Dekoracja wnętrz to ostatnimi czasy temat, który bardzo mnie wkręcił. W związku z tym postanowiłam, że swoimi inspiracjami, pomysłami i wskazówkami zacznę dzielić się z Wami właśnie w tym miejscu, tworząc do tego odrębną rubrykę.
W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się inspiracjami związanymi ze stylem skandynawskim, według którego chciałabym w przyszłości urządzić swoje mieszkanie.
 

Jestem zachwycona prostotą, przejrzystością, a przede wszystkim bielą, która zdecydowanie w nim dominuje. Dzięki temu nasze wnętrza wydają się też optycznie większe. Oprócz kolorytu wpływ mają duże okna, które według mnie są kolejnym plusem. Doskonale wiecie, że kocham DIY. Na pomoc przychodzą nam europalety, z których można własnoręcznie wykonać meble takie jak stolik, łóżko itp. Jest to na pewno tańsza opcja, ale jak dla mnie przede wszystkim bardzo efektywna.

 

 

Kolejna cecha stylu, która według mnie dosyć rzuca się w oczy to elementy z naturalnych materiałów, w których  dominuje drewno.
Warto zwrócić uwagę, że urządzając takie typu pomieszczenia można użyć nawet starych mebli, które z tego co widzę można "odmłodzić" używając nawet zwykłej, białej farby -  co nieraz widziałam w postach DIY innych blogerów.
Po więcej inspiracji zapraszam niżej.

 

 

 

 

 

 

 
              Czy podoba Wam się styl skandynawski i tego typu posty ?
                                    Daj znać w komentarzu !
                                          źródło zdjęć: link

11 komentarzy:

  1. Jeju jak dużo inspiracji. Chyba skuszę się w tym stylu urządzę sobie pokój. Po prostu bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam fanką stylu śródziemnomorskiego, ale od kiedy odkryłam skandynawski jestem zakochana. Jest przepiękny, stonowany i elegancki. Kiedy już tylko będę miała techniczne możliwości, na pewno skorzystam z Twoich inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem po prostu zauroczona w tym stylu. Uwielbiam ta prostote i elegancje. W lecie mam w planach przemalowanie pokoju. Bardzo chcialabym urzadzic go wlasnie w takich klimatach. Twoje inspiracje na pewno mi w tym pomoga! :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tak uwielbiam taki styl zawsze chciałam mieć taki pokój jedak nie wiem jak długo biały kolor na ścianach by się u mnie utrzymał poza tym mam bardzo mały pokój i niewiele by się tam zmieściło
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do lba :) http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/2016/01/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Mega mi się podobają te pokoje. Od dawna chciałam takie mieć ale szkoda że mam obsesję ns punkcie ozdobek :p
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie styl skandynawski by się nie sprawdził często szokuje ściany jak mój mały synek dopadnie coś do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie styl skandynawski by się nie sprawdził często szokuje ściany jak mój mały synek dopadnie coś do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Minimalistyczne pomieszczenia bardzo ładnie się prezentują, ale jak dla mnie są zbyt zimne. Ja uwielbiam, kiedy wnętrze jest ciepłe, a przede wszystkim przytulne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to jak najbardziej mój styl ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne wnętrza. Podoba mi się taki biały styl

    OdpowiedzUsuń