czwartek, 25 lutego 2016

RECENZJA KOSMETYKÓW YVES ROCHER

Recenzja kosmetyków to u mnie rzadkość, ale pora na lekkie zmiany. . W dzisiejszym poście przedstawię Wam swoją opinię o kosmetykach z Yves Rocher,które dostałam w prezencie. Mimo,że otrzymałam naprawdę spory zestaw skupię się tylko na trzech wybranych. Zapraszam do czytania !



1. MALINOWE MLECZKO DO CIAŁA



Mój faworyt jeśli chodzi o nawilżanie ciała. Mam dosyć suchą skórę zwłaszcza o tej porze roku, dlatego jest to jeden z moich niezbędników.
Ku mojemu zaskoczeniu mleczko naprawdę się sprawdza powodując,że skóra pozostaje miękka na calutki dzień. Ma  lekką konsystencję,dzięki czemu łatwo go rozprowadzać i jest wydajne. Pojemność to 400 ml.


Oprócz pożądanego efektu warto zwrócić uwagę na bardzo przyjemny,malinowy zapach. Jedyną wadę jaką dostrzegam w tym mleczku jest dosyć niewygodne otwarcie, przez co łatwo wylać zbyt dużo kosmetyku. 


Warto podkreślić,ze mleczko oraz żel pod prysznic, który opiszę poniżej znajdują się w ładnych, twardych, plastikowych opakowaniach, dzięki czemu idealnie nadają się na prezent.


2. MALINOWY ŻEL POD PRYSZNIC I DO KĄPIELI 

Tak jak mleczko ma bardzo przyjemny,malinowy zapach. Jego pojemność to również 400 ml. Jeśli chodzi o konsystencję jest bardzo wodnisty,co widać na poniższym zdjęciu. 



Według mnie mało się pieni, co przyczynia się do małej wydajności. Ma identyczne otwarcie jak mleczko, co uważam za kolejny minus. Mimo to, po użyciu pozostawia lekki zapach malin. 


3. PEELINGUJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC O ZAPACHU TRUSKAWKI

Według mnie ma zbyt słodki zapach i ciężko wyczuć w nim truskawkę. Tym razem pojemność kosmetyku to 200 ml. Mimo, że powinien być peelingujący, to wcale taki nie jest. Drobinki, które powinny peelingować nasze ciało są zbyt małe,a wnet niewyczuwalne,co jest jego sporą wadą. Można go porównać do zwykłego żelu pod prysznic. Jego konsystencja jest naprawdę lejąca i wodnista. Jedynym plusem jaki w nim widzę jest wygodne i poręczne opakowanie. 



Podsumowując - powyższe kosmetyki są warte polecenia,z wyjątkiem tego ostatniego. Myślę, że jeszcze nie raz wypróbuję czegoś z oferty tej firmy. 

Póki co zapraszam na swojego facebooka i instagrama,a niebawem na kolejny post. A może ktoś z Was próbował kosmetyków tej firmy i chce się podzielić opinią ? Jeśli tak, koniecznie napisz w komentarzu ! Do zobaczenia !

18 komentarzy:

  1. Też dostałam taki sam zestaw w prezencie ale do mojego była dołączona pompka do balsamu. Przez to nie ma problemu z aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dosyć głośno o tej marce, a ja sama nie pamiętam kiedy coś od nich miałam. Na pewno lubiłam żele, oraz testowałam też ich jeden szampon. Na razie mam za duży zapas by myśleć o uzupełnieniu go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki YR już kilka razy mnie zawiodły, ale dla takich zapachów chyba bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś to mleczko i żel pod prysznic - wspaniale! Pięknie pachną i skóra była naprawdę nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mam cały zestaw, pachną cudnie, ale niestety uczulają mnie :(
    zapraszam do siebie: www.fflare.blogspot.com OBSERWUJĘ<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, nie miałam okazji używać tych kosmetyków, jednak bardzo mnie tym postem zachęciłaś do wypróbowania ich! :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również posiadam to mleczko. Potwierdzam,jest świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super, tez mam sucha skórę, ale ja póki co stosuję olej kokosowy jako balsam, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam nic z YR ale wyglądają przesłodko! a ten peeling! mniami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają ciekawie. Ja wybieram kosmetyki w sumie tylko poprzez zapach :D Jeśli chodzi o pielęgnację. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam okazję testować kiedyś chyba waniliowy balsam do ciała z tej firmy i muszę przyznać, że to opakowanie mnie również zawodziło jeżeli chodzi o nadmierne wylewanie się produktu, ale poza tym kosmetyki warte kupienia ponownie Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kosmetyki, używałam ich kilka razy, kocham ich zapach :)

    http://wooho11.blogspot.com Nowy post-zapraszam! �� Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam ��

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zachęcający post, koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam kilka produktów z tej firmy. :) I też je lubię! A twój post - świetny pod każdym względem :) Tak trzymaj :)

    Zapraszam do siebie! MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne opakowania, nie miałąm okazji testować tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapachy kosmetyków YR <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Looks like a great Product!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpowiedzUsuń