niedziela, 18 września 2016

RZECZY Z ZAFUL - HIT CZY KIT ?

      Po długiej nieobecności wracam na bloga z nową energią,której tak bardzo brakowało mi do pojawienia się tutaj. Zmieniłam też wygląd bloga,który mam nadzieję przypadnie Wam do gustu. 
     Jakiś czas temu dostałam meila z propozycją współpracy od dosyć popularnej firmy ZAFUL. W pierwszej chwili przyznam,że byłam nieco zaskoczona ze względu na długą przerwę w blogowaniu. Mimo wszystko podjęłam się tej współpracy i w dzisiejszym poście pokażę Wam jej rezultaty. 

Należę do wysokich osób,dlatego też bałam się zamawiać jakiekolwiek ubrania z chińskiego sklepu.Jak sami wiecie z ich rozmiarówką bywa różnie. W związku z tym wybór padł na: plecak,okulary,zestaw biżuterii oraz czapkę bejsbolówkę. W sumie 50$, jak za taką ilość rzeczy koszt według mnie niewielki. 



Czy jestem zadowolona z zamówienia ? Oczywiście,że tak. Znalazły się jednak pewne wady,o których warto wspomnieć przed zakupami przyszłych klientów.

Ogólnie rzecz biorąc paczka przyszła do mnie po trzech tygodniach od daty złożenia zamówienia. Wszystkie rzeczy były szczelnie zapakowane w folii bąbelkowej, papierach itp. Jestem naprawdę zaskoczona dobrą jakością materiału, zarówno plecaka jak i czapki. Rzeczy te naprawdę nie różnią się od zdjęć na stronie sklepu.Plecak jest dosyć pojemny i spokojnie zmieści duże zeszyty A4.





Jeśli chodzi o zestaw biżuterii wiadomo,że nie można oczekiwać zbyt wiele od jej jakości.Można ją porównać do tej,którą kupicie w sieciówkach, a co najważniejsze,za niższą cenę. 




Jedyną rzeczą,z której do końca nie jestem zadowolona są okulary. Na zdjęciach szkła wydawały się nieco mniejsze niż w rzeczywistości Jednak nie to jest ich największym minusem. Jeżeli tak jak ja macie wadę wzroku, wiadomo,że łatwo sobie ją pogłębić przez np. kiepskie jakościowo okulary słoneczne. Tak samo jest z tymi - po kwadransie ich noszenia bolały mnie oczy,dlatego nie do końca polecam ich zakup. Co więcej z tego co widzę nie ma ich póki co na stanie. Jest jednak ogromny wybór innych modeli okularów i warto je chociaż obejrzeć. 


          LINKI DO RZECZY: 

       OKULARY
      
         
       PLECAK 

         ZESTAW BIŻUTERII

Nawet jeśli nie planujecie zakupów w tym sklepie, to zachęcam do zajrzenia na ich strony w poszukiwaniu pomysłów na stylizacje. Jest tam pełno propozycji outfitów od różnych blogerek. 

            facebook 
         instagram 

Wpadajcie do mnie na facebooka,instagrama i do zobczenia w kolejnym poście !

11 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba biżuteria, plecak, czapka i okulary. Piękne zdjęcia, a Ty jesteś śliczna.

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko sliczne! super zdjecia <33


    OdpowiedzUsuń
  3. wow, cudowny look! prosto jak z tumblr :)) super blog, zapraszam do siebie: www.julliexy.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia i rzeczy, które pokazujesz :) może poszukam tam czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio dużo się w sieci czyta o tej firmie.
    Jednak, by nie wodzić samej siebie na pokuszenie - nawet na stronę nie wejdę! Będę dzielna! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta stylziacja :) Mi te rzeczy bardzo przypadły do gustu :) Poklikałam :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wyszukuje takie sklepu, gdzie mogę kupić coś taniej niż w Polsce. Jest ich naprawdę dużo i można zaoszczędzić. Podoba mi się post, milego dnia :)
    Barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja genialna :) tez planowałam sesje w takim stylu ale był problem z pozwoleniem na sesje:)
    Mega outfit!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny plecak, szukam właśnie podobnego 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem wysoka, ale akurat na Zaful nie narzekam. :) Mają dobre rzeczy. Poklkałam:
    $27.99, $4.05 i $4.27.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. NAPRAWDĘ ŚWIETNE ZDJĘCIA!!! ♥_♥
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: http://art-luna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń