poniedziałek, 21 grudnia 2015

ŚWIĄTECZNE DEKORACJE DIY

Święta już niebawem, a to ostatni dzwonek na przygotowanie świątecznych dekoracji do swojego domu. Przyznam, że trochę z tym zwlekałam, ale w końcu udało mi się coś stworzyć.

                                                SZKLANY ŚWIECZNIK



       
CZEGO POTRZEBUJEMY ?
 - szklane pojemniczki
- świeczki
- gąbeczka
- biała pasta do zębów
- łańcuszek
- pistolet z gorącym klejem
- szablony do przyklejenia
1. Z papieru samoprzylepnego wycinamy szablony choinek lub czegokolwiek chcecie, a następnie naklejamy na pojemniki.
2. Małą gąbeczką rozprowadzamy pastę do zębów, również w miejscu choinek. Tak aby tylko miejsca po szablonie nie były pokryte pastą.
3. Po 5 minutach odklejamy nasze szablony.
4. Gorący klej rozprowadzam w wybranym miejscu, a następnie naklejam na niego mój ozdobny łańcuch.
5. Jedyne co pozostało to włożenie wybranej świeczki do środka i gotowe ! ;)
DEKORACYJNE SŁOICZKI
Czego potrzebujemy ?
- słoiczki do przypraw
- biały łańcuch na choinkę
- tasiemki dekoracyjne
- papier samoprzylepny
- klej Magic
- nożyczki
1. Do każdego słoiczka wkładam pocięte części białego łańcucha.
2. Do każdego wieczka słoika przyklejam tasiemkę dekoracyjną.
3. Z papieru samoprzylepnego wycinam literki i przyklejam na słoiczki.
To wszystko w dzisiejszym poście. Po kolejne nowości zapraszam już niebawem. Oczywiście jak zwykle zapraszam na swojego facebooka i instagrama.
Do zobaczenia wkrótce !


11 komentarzy:

  1. Wow wygląda świetnie! ♥ Koniecznie sama muszę zrobic coś takiego :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy pomysł :), pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! Uwielbiam oglądać posty DIY. Szkoda, że mam dwie lewe ręce i nigdy takie rzeczy mi nie wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! Uwielbiam oglądać posty DIY. Szkoda, że mam dwie lewe ręce i nigdy takie rzeczy mi nie wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze pomysły!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świecznik jest fantastyczny! Byłam ostatnio u przyjaciółki i oprócz pięknej choinki miała też poustawiane takie własnoręcznie robione świeczniki - niesamowity klimat! :) Podziwiam za chęci, ja nie mam cierpliwości chyba do takiej cudów :D

    Pozdrawiam, TieVeil

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne DIY. Jakbym miała czas to napewno bym zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, wygląda super! Szkoda, że wcześniej tego nie odkryłam :) Może kiedyś indziej.
    Zapraszam do siebie, na post świąteczny : http://elewinaaineire.blogspot.ie/2015/12/my-irish-christmas-moje-irlandzkie.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pomysły, całkowicie urzekł mnie ten pierwszy :D
    wesołych, spokojnych świąt ♥
    Zapraszam do mnie- Not Always Normal♥

    OdpowiedzUsuń